Crazy Cat Lady

Är en tjej som har katter som mitt stora intresse. Katter av alla raser, vildkatter, tamkatter, alla katter faller mig i smaken. Jag jobbar på kattfotens katthem i Halmstad, där jag får ägna min tid åt att hjälpa katter, kela och ta hand om dem, precis som de gör med mig. För ja, så är det.. det ger dubbelt tillbaka än vad jag ger i kärlek och energi.

City the Kitty

Kategori: Allmänt

Jag bara måste rekommendera en av mina favoritsidor på internet när det gäller katter.
City the kitty.. en helt bedårande liten katt... och historien om den är så sagolik.
City the Kitty vandrade omkring ensam, hungrig och övergiven på gatorna, tills en dag.. när den träffade sin änglasjäl som tog hand om den och döpte den till City the Kitty, om ni kikar in på sidan så kommer ni förstå varför jag har fallit för denna lilla varelsen.
En helt underbar charmig katt..
 
http://www.citythekitty.com/
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: