Crazy Cat Lady

Är en tjej som har katter som mitt stora intresse. Katter av alla raser, vildkatter, tamkatter, alla katter faller mig i smaken. Jag jobbar på kattfotens katthem i Halmstad, där jag får ägna min tid åt att hjälpa katter, kela och ta hand om dem, precis som de gör med mig. För ja, så är det.. det ger dubbelt tillbaka än vad jag ger i kärlek och energi.

Dagens hjältar som behöver hem är Mini och Lilja!

Kategori: Dagens hjälte

Mini, 1 år, Hona

Född ca:110808. Är lite mer försiktig än min syster Lilja, men blir jag klappad mjuknar jag direkt. Kastrerad, vacc, öronm och avm. Mini har en underbar personlighet, hon vet precis vad hon vill. Och kela det vill hon kan jag lova!

En underbar liten kattdam som man inte kan sluta gosa med!

 

 

 

Och Mini har även en syster som hon ska bo ihop med!

Får jag presentera: 

 

 

Lilja, 1 år, Hona

 
En go och pratig mysig tjej som älskar att kela!
Hon slår nästan knut på sig själv när hon gosar och buffar. 
Hon älskar att vara med överallt och leka med sin syster Mini. 
Lilja är kastrerad, vaccinerad och öronmärkt samt avmaskad. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: