Crazy Cat Lady

Är en tjej som har katter som mitt stora intresse. Katter av alla raser, vildkatter, tamkatter, alla katter faller mig i smaken. Jag jobbar på kattfotens katthem i Halmstad, där jag får ägna min tid åt att hjälpa katter, kela och ta hand om dem, precis som de gör med mig. För ja, så är det.. det ger dubbelt tillbaka än vad jag ger i kärlek och energi.

Auktion på porträtt av husdjur.

Kategori: Allmänt

Mikael Åberg - en otroligt skicklig tecknare, gör ett tecknat porträtt av ditt/dina (ett eller flera på samma teckning) husdjur om du vinner auktionen.
Teckningen är gjord i A4-format.
Startbud: 200 kr.
Aiktionen avslutas den 3 december kl 20.00

Pengarna går oavkortat till veterinärkostnader för de katter Änglakatten hjälper.

Varmt tack till Mikael Åberg för denna gåva och även tack till Ulrika Åberg. ♥ 

Lycka till med budandet! :-) 
/Lena
 
https://www.facebook.com/events/210403765760506/
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: