Crazy Cat Lady

Är en tjej som har katter som mitt stora intresse. Katter av alla raser, vildkatter, tamkatter, alla katter faller mig i smaken. Jag jobbar på kattfotens katthem i Halmstad, där jag får ägna min tid åt att hjälpa katter, kela och ta hand om dem, precis som de gör med mig. För ja, så är det.. det ger dubbelt tillbaka än vad jag ger i kärlek och energi.

Orkeslös

Kategori: Allmänt

Orkar väl egentligen inte skriva så mkt idag.
Är bara ledsen, och känner mig uppgiven. 
 
Hot om avlivningar hit och dit. 
En katt ska skjutas... 
En katt ska avlivas om den inte får nytt hem innan ägaren flyttar.
Katter som fryser
Katter som svälter
Katter som blir utslängda
Katter som inte får leva ett vuxet liv innan de ska avlivas.
 
Det kommer dagar då jag oxå tappar orken, men ändå tvingar jag mig själv att fortsätta kämpa för varenda liten , stor katt som finns.
När ska människor inse att de är lika värdefulla som varendaste individ som finns. Djur,människa, växter... Ja allt.. 
 
Nej... godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: